№ з/п | Назва заходу | Термін виконання | Відповідальний | Примітка про виконання |
Нормативно-правове та інформаційне забезпечення попередження насильства та булінгу |
1. | Наради з різними категоріями працівників з питань профілактики булінгу (цькування): -педагогічний персонал; -молодший обслуговуючий персонал | 04.11. 04.11. | Уповноважена особа з питань запобігання та протидії булінгу (цькування) | |
2. | Обговорення та прийняття правил поведінки у класах, оформлення правил у вигляді стенду | До 08.11. | Класні керівники | |
3. | Організація механізмів звернення про випадки булінгу (цькування) | Листопад | Практичний психолог, соціальний педагог, класні керівники | |
4. | Тренінг для вчителів щодо запобігання булінгу (цькування) у закладі освіти | Зимові канікули | Практичний психолог, соціальний педагог | |
5. | Співбесіда з класними керівниками за результатами діагностики класного колективу | За результатами кожної чверті | Уповноважена особа з питань запобігання протидії булінгу (цькування), практичний психолог, соціальний педагог | |
6. | Консультування класних керівників практичним психологом, соціальним педагогом з проблемних ситуацій | Упродовж навчального року | Практичний психолог, соціальний педагог | |
Робота з учнями |
7. | Проведення тренінгів для старшокласників з розвитку навичок спілкування та мирного вирішення конфліктів | Упродовж року | Практичний психолог | |
8. | Імітаційна гра для молодших школярів «Якщо тебе ображають» (1- 4 класи) | Листопад | Класні керівники | |
9. | Тиждень толерантності | Листопад | Заступник з ВР, педагог-організатор | |
10. | Перегляд відео-сюжетів щодо ненасильницьких методів поведінки та виховання, вирішення конфліктів, управління власними емоціями та подолання стресу (5-11 класи) | Протягом року | Практичний психолог, соціальний педагог | |
11. | Міні-тренінг «Як навчити дітей безпечної поведінки в Інтернеті» (1-4 класи) | Грудень | Класні керівники | |
12. | Оформлення тематичного стенду | Грудень | Уповноважена особа з питань запобігання протидії булінгу (цькування) | |
13. | Підготовка тематичних буклетів за участю старшокласників | Лютий | Уповноважена особа з питань запобігання протидії булінгу (цькування) | |
14. | Виступ на загальношкільних батьківських зборах з профілактики булінгу (цькування) в учнівському колективі | Січень | Директор, уповноважена особа з питань запобігання протидії булінгу (цькування) | |
15. | Конкурс плакатів проти насильства | Березень | Учнівський парламент, заступник з ВР | |
Робота з батьками |
16. | Підготовка пам’ятки для батьків про порядок реагування та способи повідомлення про випадки булінгу (цькування) щодо дітей, заходи захисту та надання допомоги дітям | Грудень | Уповноважена особа з питань запобігання протидії булінгу (цькування) | |
17. | Тематичні батьківські збори в класах | Грудень | Класні керівники | |
18. | Проведення консультацій психолога з питань взаємин батьків з дітьми | Впродовж року | Практичний психолог | |
19. | Консультування батьків щодо захисту прав та інтересів дітей | 1 раз в місяць | Уповноважена особа з питань запобігання протидії булінгу (цькування) | |
Моніторинг освітнього середовища закладу освіти |
20. | Самооцінка закладу освіти за показниками безпеки, комфортності, інклюзивності | 2 рази на рік | Адміністрація закладу освіти, колектив закладу | |
21. | Анонімне анкетування учнів 5-11 класів про випадки булінгу (цькування) у школі | Грудень | Практичний психолог | |
22. | Анкетування батьків про безпеку в закладі освіти | Січень | Класні керівники | |
23. | Діагностика стосунків в закладі освіти. Анкетування учнів та вчителів. | Лютий | Практичний психолог, соціальний педагог | |
24. | Аналіз інформації за протоколами комісії з розгляду випадків булінгу (цькування) в закладі освіти | Щомісяця | Уповноважена особа з питань запобігання протидії булінгу (цькування) | |
25. | Підготовка звіту про виконання заходів плану роботи із запобігання та протидії булінгу (цькування) в закладі освіти | Травень - червень | Уповноважена особа з питань запобігання протидії булінгу (цькування) | |
Коментарi